Don't overthink things, it just makes them worse

Idag när vi var via stugan visade det 30 grader i solen, synd att vi skulle till ikea efter det. Hade gjärna varit ute och fotat.
Ska göra matte läxan nu eftersom jag ska till skolan imorgon. Typ alla är lediga förutom vi känns det som.
Är iallafall ledig på tisdag somtur.

GRATTIS MATHILDA! ♥

Idag fyller syster 11 år så grattis till henne! ♥

Var på bio idag med mamma och mathilda och såg The Avengers, den var faktiskt jätte bra och det hände liksom någonting hela tiden så man tröttnade inte.
Har inget mera att skriva nu så säger hejdå.

Sträckt benet

Har sträckt benet idag på idrotten. Gör så himla asdfghjkklasd ont att jag typ dör av smärta. Iallafall så ska jag åka med mamma och köpa födelsedags present till syster. Ska även kika på longboard.
Det är fredag imorgon också, bara fyra veckor kvar tills sommarlov. Ganska sjukt egentligen, har en massa prov nu i slutet av terminen. Men får väl bara ta och försöka överleva.

I'll do anything to make you happy

Det var jätte fint väder idag runt 6 tiden så gick ut med min syster och fotade, ljuset var riktigt fint och fick ganska många bilder. Hoppas vädret är fint på valborg också.

Ny design

Fixade en ny design som jag sa att jag kanske skulle göra ifall jag hann, och det gjorde jag.
Är ganska nöjd med den än sålänge. Gjorde så att bilderna blir ljusare vid mouseover och böt bilden i menyn.
Ändrade även så att rubriken inte mera är skrivet med caps lock utan med små bokstäver. Och bakgrunden och headern ändrade jag också. Fick bli ett bildlöst inlägg nu också..

Ser du något bakom molnen

Två av bilderna jag tog igår.
Hade tänkt ladda upp en video med ett bloggdesigns tips här idag när jag kom hem från skolan, men när jag redigerade videon så stängdes allt ner så orkade inte börja på nytt. Kanske gör en ny bloggdesign idag om jag hinner, kanske bara byter header bild eller gör en total förändring.

17 grader

Hejhej! Igår var jag och shoppade med malin & becka men köpte ingenting. Skulle ha en vårjacka men den enda jag hittade var för stor.
Det är grymt fint väder ute idag, 17 grader och sol så jag ska snart gå till butiken med syster och sedan fota lite.
Om bilderna blir bra kan jag visa senare, ha en bra dag! :)

Converse


Har inte haft något att skriva om, har liksom inte hänt någon speciellt. Har prov på fredag så det är mycket i skolan också. Stressigt före sommaren. Tänker inte skriva något mera nu, utan fick bli två bilder i inlägget istället för en massa tråkig text.

Calippo shots

Var och handlade med mamma idag, smakade äntligen på calippo shots. Den var faktiskt god.
De flesta har säkert smakat redan men för de som inte har det så rekommenderas det att smaka.
Kvalitén på bilden är ganska dålig eftersom bilden är tagen med mobil kameran.
Någon av er som smakat? Vad tyckte ni isåfall?

Header byte

Gjorde en ny header lite snabbt, kanske byter ut bilden och så imorgon. Ska försöka gå ut och fota om det är fint väder.

Instagram och migrän

Fick bli lite bilder från min instagram.
Sitter här och försöker överleva min huvudverk. Thank god it's friday alltså.
Höll på och somna i skolan pga var trött. Ska bara va hemma den här helgen och ta det lugnt.
Bara jag som längtar fruktansvärt mycket till sommarlovet? :)

Prao

Igår var sista dagen av mitt lov, back to reality då. Men var på prao till mammas jobb idag från åtta till fyra.
Jobbigt eftersom jag var sjukt trött. Och är fortfarande trött, men ska läsa lite till ett prov jag har imorgon eftersom jag var sjuk förra veckan och inte har gjort det. Som tur är den här skolveckan bara tre dagar lång för mig + att jag börjar tio på fredag, sovmorgon<33333. Nu är det bara att vänta på sommaren då...längar ihjäl mig.

ISA HÄLSAR.

isa vill bara hälsa att anna är super bäst < 3.
puss på dig anna.
fiilåt att jag skrev detta utan din tillåtelse PUSS.

Min tumblr

Har somsagt gått och blivit totalt beroende av tumblr. Sådär ser min tumblr ut ^
Klicka HÄR för att komma till min tumblr.
Om någon av er har tumblr så får ni jätte gärna följa och säga vad er tumblr heter så kan jag följa tillbaka! :)

Städa

Blev väckt tidigt idag och kunde inte somna om så har legat i sängen och spelat scrumble heh.
Det är ganska fint väder ute så tänkte att jag kanske skulle gå ut och fota lite efter att jag städat klart i rummet.
Det blir alltid så stökigt i mitt rum,kläder och skolböcker och sånt överallt. Fattar inte hur jag lyckas.
Ska avsluta inlägget nu, blir alltid så att jag fastnar framför datan eller mobilen när jag städar..
Ha en bra dag, hejdoo.

Ingenting kan stoppa mig

Hej! Skrev ett inlägg tidigare idag men märkte att det tydligen inte hade kommit upp så tänkte att jag skulle skriva det nu istället men nu kommer jag inte på vad jag skall skriva haha.
Ska fortsätta lyssna på musik och nörda tumblr nu. Har gått och blivit totalt beroende. På kvällarna stänger jag datan och loggar ut från tumblr men loggar sedan in från mobilen heheh. Tumblr addict jao.
Kan laga ett inlägg om min tumblr sida imorgon om någon är intresserad av att veta. Har länkat den i menyn men ändå. Alla kanske inte ser det, eller nått. Får se om jag gör det iallafall.

Ny vår design

Satt och fixade en ny design. Hade tröttnat på den förra och ville ha en vår design.
Är ganska nöjd så skall nog ha kvar denna ett tag.
Den ser ut sådär ↑ Bildkvalitén är hemsk men får duga.

Ber återigen om ursäkt för min dåliga uppdatering men har varit sjuk. Började med feber och sedan blev jag smittad av mamma och fick magsjuka. Sedan smittade jag min syster så vi har bara legat hemma med magsjuka framför tv:n. Men är äntligen på bättringsvägen känner jag. Nu är det iallafall påsklov, tills på måndag. På tisdag är det prao så skall med till mammas jobb. Det suger att påsklovet är så kort men bättre än inget iallafall.

May the odds be ever in your favor

Blev ingen bloggning efter att jag kommit hem igår men orkade inte haha.
Iallafall så var filmen asdfghjkl super bra, mamma ska beställa böckerna åt mig hiho. Alla som inte har sett den, gå och gör det.
Första april idag också, woho snart sommar typ ♥
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och senare idag kanske gå ut, det är jätte fint väder ute.
Blåser nästan inte alls och solen skiner så tror att det kan bli riktigt varmt idag ännu.
Kommer väl upp ett inlägg senare idag också. Ska nog börja blogga bättre nu.

Är det något speciellt ni vill se mera av i bloggen?

RSS 2.0