Wordfeud addicted

Hejhej! Sitter här bredvid syster och spelar wordfeud men hon jag spelar mot ska snart sova haha! D:
Forever alone, ingen av de jag spelar med är vakna..
Borde egentligen sova så jag orkar sitta i bilen imorgon, skall åka till farmor.
Får hoppas att jag har internet där, annars vet jag inte hur jag skall överleva.
Är as hungrig också. Okej nu en lite random grej, blev attackerad av katten idag så har massa klös och bit märken på armen.
Det sved sjukt mke och ser inte så himla vackert ut nu.
Skall fortsätta game:a lite på telefonen så godnatt.
HAHA SÅ HIMLA FAIL. Råkade skriva det här inlägget på gamla bloggen först..borde verkligen sova, märker att min hjärna inte riktigt fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0