I'll pick you up when you're getting down

Försökte fota katten när den var sådär gullig och sov, men den ska alltid röra på sig sen så blev inge bra. Min dag har varit bra, åkte till stan först och kändes verkligen som sommar. Liksom solen sken, folk satt på uteserveringar och gick utan jackor. Det är grönt överallt också. Härligt. Sen kom jag hem och satt vid datan en stund och smsade med fina personer hihihi ♥. För en stund sen gick jag, pappa och syster till en pizzeria här i närheten. Har inte varit såhär mätt på väldigt länge, mår riktigt illa, usch. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska byta design, är fasktiskt redan trött på denna. Den känns bara så fel liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0