Resan är beställd

Resan är beställd nu! Åker till Alanya med min syster & pappa den 6 juni och stannar där i två veckor. Kommer alltså hem den 20:de juni. Längtar sjukt mycket till att få komma utomlands. Vädret här suger, 10 grader. Måste köpa en massa till resan och spara pengar för shoppingen. Sen har jag ingen avslutningsklänning ännu, köper alltid sånt riktigt i sista minuten hehe. Men det fixar sig väl. Nu är det bara två prov som jag ska klara av. Finskan är himla svår och det är jag orolig över. Matten också iofs men det är lättare än finska iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sinie

sv: Tack! bloglovinbyte? :)

2012-05-19 @ 10:34:08
URL: http://sinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0