tjugosjunde maj tvåtusentolv

På morgonen cyklade jag ner till en brygga med min syster och hennes bästa vän! Bilden längst ner är på dem, likadana kläder + frisyr haha! Satt där en stund och chillade och sen kom victoria hit. Först satt vi en stund inne och pratade och sen cyklade vi efter en glass! Tappade glassen när vi cyklade haha duktig jag är. La nyss i lite mer färg och nu sitter jag bara här och gör ingenting. Btw min kameras lucka till minneskortet har nått fel så får inte in minneskortet och kan därför inte fota. Ska försöka få mamma med till nån kamera affär, kanske dom kan fixa det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

du!brunaben!myggbett! :DD

2012-05-30 @ 19:53:19
URL: http://ellenkarameellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0