Too young to understand

Det här fina trädet står på vår gård, tog bilderna igår. Kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. Hade sista provet i sjuan avklarat nu. Det gick nog inte alls bra men det tänker jag inte vara deppig över nu när det bara är en vecka kvar till sommarlovet. Nästa torsdag är det någon utedag och på fredagen har lärarna någon överraskning för oss, vi ska åka någonstans med buss. Ingen aning om vad vi ska göra men får se det nästa fredag. Jag måste städa nu, mitt rum ser ut som jag vet inte vad. Har en massa skol böcker/papper, kläder och sånt runt omkring i rummet. Jag är nog en mästare på att ha stökigt i rummet.

Kommentarer
Postat av: S O N J A F O T O

Superfina bilder!

sv: tack! :D Fin tumblr du hade förresten :)

2012-05-24 @ 19:49:35
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0