Turkiet del 1

Åh vad jag saknar turkiet. Hade inte haft något emot att ligga vid en pool i turkiet, gå runt på gatorna eller sitta på en restaurang och äta god mat. 
Tänkte visa bilder från turkiet nu eftersom jag inte kan fota, min kamera är ju sönder så har lånat pappas men igår kväll hade jag fotat solnedgången och skulle redigera bilderna gick minneskortet sönder. 
Är väldigt onöjd med redigeringen på bilderna från turkiet men tog så många så orkar inte redigera om alla.
Någon annan som varit utomlands i sommar, vart isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina bilder, Fint hav, Fina skor, Fin redigering :D O ja ha vari ti Långbortistan i KalleAnka världenC: neeh då, men sku gärna vilja helst de :) e så avundsjuk på dj som vari ti Turkiaaat :) :))) btw snubbbbben åt vänster på näst sista bilden håller i en telefjong :) vilket detalj-öga jag har :Dnåneeejdå!! :) nå,sku bah leave yksi comment till sinun blogg:) vaarsssssoguud :)

2012-07-22 @ 01:32:19
URL: http://Ellenkarameellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0