Baby can I hold you?

Victoria for hem lite före elva idag och jag hade tänkt gå tillbaka och sova men fick inte sömn. Kom på att jag borde börja packa lite eftersom jag åker till pappa på tisdag. Min garderob var en total katastrof så jag tog ut alla kläder på golvet och började sortera och vika dem. Har ännu kvar två hyllor och sen ska jag börja kolla lite vad jag ska ha med till turkiet. Blir som himla kul att slippa bort från detta väder. Det regnar liksom hela tiden och det är kallt. Vi har inte fört min kamera in för reparation så får låna en av pappas kameror när vi är i turkiet. Får verkligen hoppas att min går att laga för annars vet jag inte vad jag ska göra. Har inte råd att köpa ny och jag suger på att spara pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0