Långt inlägg

Idag när mamma kom hem från jobbet åkte vi till stugan. Solen sken och det var ganska varmt faktiskt, först åkte vi båt in till butiken och sedan kom vi tillbaka och grillade. Blev lite kyligt mot kvällen så vi värmde bastun. Tog även sommarens första dopp, fyfan så kallt det var, höll på att dö. Åkte hem typ klockan 11. 
Btw, mamma hade failat med nått så istället för att åka söndag kväll startar vi redan tidigt på morgonen. Det betyder att vi ska åka från stockholm till göteborg på natten så åker inte via Abdallah, utan istället åker jag dit en och stannar en natt påväg hem från danmark. Längtar ihjäl mig efter att få träffa honom, seriöst det är bara en och en halv vecka kvar, + att jag kan vara där längre än bara typ två timmar (iofs är en dag sjukt lite med tanke på att det kan gå en lång tid innan jag får träffa honom igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0