Förlåååt

Förlåt för att bloggen har fått stå tom men har flyttat ner till en egen stuga med Janina & syster så har inget internet på datan där, därför kan jag inte blogga tyvärr. Kollade statistiken och såg att jag har förlorat många läsare, men whatever. Det är sommar och jag orkar inte sitta vid datorn och blogga hela tiden. 

Igår åkte vi båt och först stekte solen (och jag var svartklädd..)  men när vi var påväg hem så började det ju regna(kulkul). Så satt inne resten av kvällen och kollade film & tv-serier. Sitter nu hemma för mamma skulle klippa gräset och så ska vi handla till grillfeeest ikväll. Kommer massa människor till stugan så får hoppas vädret blir bra osv. Ska nog sola lite på stugan när vi åker härifrån. HEJDOOO. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0