Turkiet inatt

Har ställt in väckarklockan på 03:30 nu och ska snart lägga mig så jag orkar stiga upp! Taxin kommer och hämtar oss klockan 4 inatt och för oss till flygfältet. Börjar verkligen ha resefeber nu haha. Har kollat lite hur vädret kommer vara där och visar 28 grader imorgon. Jag har tyvärr inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg som jag hade tänkt så bloggen får verkligen stå tom nu i två veckor. Nu måste jag nog försöka sova så jag orkar stiga upp så tidigt haha. Ni får alla ha det jätte bra och så hoppas jag nån ännu är kvar och vill läsa min blogg när jag kommer tillbaka. Kommer ha massa bilder att visa.

Kommentarer
Postat av: ʝEϟϟIC▲ // foto&vardag

sv; Ah, okej! Hoppas ni får fint väder och har det bra! :D

2012-06-05 @ 22:33:49
URL: http://envisaste.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha det bra :)

2012-06-06 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0