Utmanad

Catrine utmanade de som ville att svara på dessa frågor och hade lite tråkigt så jag gör det.
Regler:
-Svara på de 11 frågorna någon ställt till dig och lägg upp dem på din blogg.
-Hitta på 11 nya frågor och utmana 11 personer.
1. Vad stod det i ditt senaste sms och från vem var det?
Det var från Abdallah och det stod "Annaaa vart försvann du??!"
2. Om du var ett djur... vilket djur hade du helst velat vara?
En katt, för dom är så mysiga liksom. Dom sover ju mest typ.
3. Hej, jag heter Bill Gates och ger dig nu 1 miljon kronor, vad tänker du göra med dem?
Köpa ett macro objektiv & ny kamera, shoppa och spara.
4. Vilka "kända" människor har du sett in real life?
Kommer faktiskt inte på någon speciellt känd människa jag skulle ha träffat.
5. Samlade du på något när du var liten, i så fall, vad?
Minns inte att jag skulle ha samlat på något.
6. Är du beroende av något? Vad?
Mobilen, tumblr, vatten & musik.
7. Vad hade du gjort om du var helt ensam kvar på jorden?
Blivit psykad och deprimerad.
8. Vilken måtlid på dygnet är den bästa måltiden?
Kanske frukosten, äter inte så mycket på vardagarna till frukost. Men på helgerna äter jag mera.
9. Om du blev tvingad att tatuera in en tre centimeters bred spindel någonstans på kroppen, var skulle du placera den?
I nacken tror jag.
10. Om du hade blivit erbjuden en plats i Big Brother, hade du deltagit?
Nej det hade jag nog inte haha.
11. Visa en av dina favoritbilder.
Har faktiskt ingen favorit bild tror jag så väljer bara ut några random. Den längst ner var min favorit förut, vet inte varför haha.

Jag utmanar alla som vill svara på de här frågorna. [om du väljer att göra utmaningen så får du gärna länka till inlägget där du svarat på frågorna]
1. Om du skulle tvingas bära en outfit resten av ditt liv, vilka kläder skulle du välja?
2. Finns det något du inte skulle kunna leva utan? (luft, mat och sånt räknas inte)
3. Om du bara hade en dag på dig att leva, vad skulle du villa göra då?
4. Leva utan tv och musik eller dator och mobil?
5. Resa till cypern i två veckor eller england i en vecka?
6. Hur svarar du i mobilen när någon ringer?
7. Om du skulle få resa vart du ville i en månad med någon person, vart skulle du resa och med vem?
8. Favorit glass?
9. Ha längre sommarlov eller längre jullov?
10. Om du skulle tvingas till att färga en onaturlig färg och ha den färgen resten av ditt liv, vilken färg skulle du välja?
11. Om någon skulle säga åt dig att du slipper gå i skola resten av ditt liv skulle du tacka ja?
1. Om du skulle tvingas bära en outfit resten av ditt liv, vilka kläder skulle du välja?
2. Finns det något du inte skulle kunna leva utan? (luft, mat och sånt räknas inte)
3. Om du bara hade en dag på dig att leva, vad skulle du villa göra då?
4. Leva utan tv och musik eller dator och mobil?
5. Resa till cypern i två veckor eller england i en vecka?
6. Hur svarar du i mobilen när någon ringer?
7. Om du skulle få resa vart du ville i en månad med någon person, vart skulle du resa och med vem?
8. Favorit glass?
9. Ha längre sommarlov eller längre jullov?
10. Om du skulle tvingas till att färga en onaturlig färg och ha den färgen resten av ditt liv, vilken färg skulle du välja?
11. Om någon skulle säga åt dig att du slipper gå i skola resten av ditt liv skulle du tacka ja?
EDIT: Märkte att inlägget kom upp alldeles för sent haha..

Kommentarer
Postat av: ʝEϟϟIC▲ // foto&vardag

sv; Oj kul! Jag var till Side :)

2012-06-05 @ 12:15:58
URL: http://envisaste.blogg.se/
Postat av: MICHANS [CORNER]

sv: Tack för tipset!! :D

2012-06-05 @ 16:43:02
URL: http://michanscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0