Hakuna Matata

Två bilder från min mytubo.
Första bilden: Random bild bara.
Andra bilden: Min "nagel piercing" jag fixade hos Hezaz idag.
Är tillbaka från min lilla bloggpaus, har inte bloggat på några dagar pga att jag helt enkelt inte har orkat.
Har gått in på min blogg varje dag och bara tänkt "Usch nej, orkar inte blogga idag". Men nu är jag tillbaka igen och skall försöka vara så aktiv som möjligt.
Idag drog jag till Hezaz aka. victorias place efter skolan. Hade kul, piercade min nagel och målade oss i ansiktet.
Just nu sitter jag bara och chillar, ska fortsätta med det en stund till och sen kanske kolla på Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Förbjudet söta bilder :))

2012-03-17 @ 14:53:13
URL: http://camillaslillafotoalbum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0