Fint väder


Hejhej! Har inte bloggat på jag vet inte hur länge men tog en liten paus pga att jag har varit sjuk.
Haft magsjuka i en vecka nu, börjar äntligen känna mig lite bättre. Har fortfarande lite ont i magen men är glad att jag börjar vara frisk nu.
Känns lite sjukt att säga, men man saknar faktiskt skolan när man varit sjukt i en hel vecka.
Har varit ganska tråkigt att bara ligga inne medan solen skiner ute.

Idag är det jätte fint väder ute, solen skiner och det är plusgrader så skall snart gå ut på en promenad.
Tror jag ska ta fram mina converse också. Har märkt att vädret faktiskt påverkar mitt humör helt sjukt mycket.
Genast när det är soligt och fint så blir man bara glad och vill le hela tiden men när det är kallt och grått så är man bara sur. Eller iallafall jag.
Har inga speciella planer för idag, skall bara ta det lugnt och sen åka och simma senare ikväll.
Kanske bloggar mer senare, btw jisses så långt inlägg det blev. Hoppas nån orkade läsa :)
Cyaa

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag orka läsa:))

Mn krya hördu jag had åxo magsjuka för några veckor sen så vet hu d känns..

2012-03-04 @ 07:33:09
URL: http://camillaslillafotoalbum.blogspot.com
Postat av: Erre

Jag tycker att du har en fin blogg och din desain är mega fin :3<3

2012-03-07 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0